Potrivit Bloomberg, exchange-ul de criptomonede FTX tocmai a cumpărat un spațiu publicitar pentru evenimentul din 13 februarie 2022 pentru o sumă nedezvăluită.
Meciul de campionat al Ligii Naționale de Fotbal (NFL) este unul dintre cele mai vizionate evenimente din America, iar directorul executiv al FTX, Sam Bankman-Fried, spune că publicul masiv este ceea ce a determinat exchange-ul să urmărească și să plătească pentru un spot publicitar.
Într-un interviu, Bankman-Fried a relatat,
„Mesajul nostru de-a lungul acestui an a fost că spațiul cripto este sigur, accesibil și pregătit pentru curentul mainstream. Invităm pe toată lumea să-l verifice și suntem aici pentru a-i ajuta în călătoria lor. Nu există un eveniment mai mare și mai popular pentru a împărtăși un astfel de mesaj decât Super Bowl.”
Aproximativ 100 de milioane de oameni vor vedea evenimentul
Super Bowl-ul precedent a atras 96 de milioane de telespectatori. Popularitatea evenimentului îi oferă lui FTX șansa de a promova cripto și exchange-ul său către milioane de fani ai sportului.
FTX nu a dezvăluit conținutul reclamei sau cât a costat, dar NBC a perceput până la 6,5 milioane de dolari pentru spoturi comerciale în viitorul Super Bowl LVI.
Achiziția de reclame vine în timp ce exchange-ul împinge să atragă clienți din industria sportului. La începutul acestui an, FTX și-a asigurat drepturile de denumire a echipei de baschet NBA Miami Heat pentru 135 de milioane de dolari.