Facebook își va schimba oficial numele corporativ în Meta, a declarat joi CEO-ul Mark Zuckerberg.
Potrivit lui Zuckerberg, compania a decis să-și rebrandizeze, deoarece numele Facebook nu se aliniază pe deplin cu viziunea sa de viitor, adăugând că, în avans, gigantul tehnologic va fi „în primul rând pe metavers, nu pe Facebook”.
„Astăzi suntem văzuți ca o companie de social media, dar în ADN-ul nostru, suntem o companie care construiește tehnologie pentru a conecta oamenii, iar metaversul este următoarea frontieră, la fel cum erau rețelele sociale când am început”
Mark zuckerberg la Conferința de realitate virtuală Facebook Connect
Știrea vine după apelul trimestrial al companiei privind veniturile, când Zuckerberg a anunțat că compania va investi peste 10 miliarde de dolari în divizia sa metavers. Meta va raporta un set separat de informații financiare pentru Facebook Reality Labs, care va supraveghea eforturile companiei de realitate virtuală și augmentată.
Meta va fi rețeaua social media a viitorului
„Aceasta nu este o investiție care va fi profitabilă pentru noi oricând în viitorul apropiat”, a spus el luni, adăugând că compania se așteaptă să vadă investiția de 10 miliarde de dolari să crească și mai mult în anii următori. „Totuși, metaversul va fi Sfântul Graal al experiențelor sociale.”
Potrivit unei postări pe blog de la Zuckerberg, compania a mai spus că va tranzacționa sub un nou simbol de acțiuni, „MVRS”, începând cu începutul lunii decembrie.
Acțiunile companiei se tranzacționează acum la 321,23 USD, în creștere cu 2,88%, la momentul scrierii.